Landscape, Semi-surround
By capturing his train trip in Germany and mounting stills of the moving train window’s point of view on 16 screens on a wall, Sonoda animates the landscape into a multi-screen visual journey deconstructing the singular screen, the linearity of the moving image and our persistence of vision.