Je suis un No Man's Land
After a concert in his home village and a terrifying encounter with a groupie, Philippe is surprised to find himself back at the farm of his parents, whom he hasn’t seen for many years. As soon as he puts on his old boyhood clothes, he finds himself in the 1970s, the era of his youth. It turns out to be difficult to return to his present life: every time he tries to drive away, he is thrown back to the village, where former acquaintances and relatives demand his attention. In the meantime, he becomes fascinated by a mysterious lady who studies the behaviour of birds.