Jardin du soleil
Beginning with natural light, an element that played a major role in cinematographic development, the subject of the film evolves around solar panels in France and Italy. We find ourselves in the middle of sparkling light and exposed to the wind, like the butterflies, the bees and the little clouds. (RL)