In Free Fall
In Free Fall incorporates a trio of works: Before the Crash, After the Crash and Crash. Through intertwined narratives of people, planes and places, Steyerl reveals cycles of capitalism incorporating and adapting to the changing status of the commodity, but also points at a horizon beyond this endless repetition.