Grandma, a Thousand Times
Mahmoud Kaabour has chosen to dig into his own grandmother's memories about his grandfather, a famous Arab musician. In this way, the personal and cultural heritage of the country melt into each other. What's more, the grandma has plenty to say and she does it with special humour. A warm personal documentary gem from the Middle East.