Flashings in the Mirror
This short photo animation features images of people who have photographed themselves with a camera and flash in front of a mirror, and consists of material the maker found on the internet. Jasper Elings graduated from the St. Joost Academie in Breda in 2005 and is one of the new, highly inventive generation of young animators.