Film ist mehr als Film
24 terms associated with cinema in 60 seconds. Deutsch assembles formulas and slogans about film accompanied by 24 2-second 'quotes' from film soundtracks, interrupted by 24 frames of eye movement, framed by the phrase Film Is More Than Film.