En espera
Short from Ecuador about hidden modern forms of slavery. A girl waits for the pick-up truck that will transport her to the city. Once there, amidst a never-ending row of walls and fences, she peeks into the entrance to a school. Lined up and in uniform, those girls are not the ones Carmen will join. Screened before Marimbas from Hell.