Eclipse Predictions
Diana Wilson’s mysteriously beautiful animated tableaux fluidly unfold before our eyes, a generous receptacle for the mournful, harrowing soundtrack, in which the filmmaker recounts a tragedy from her youth. (Mark Toscano)