Deafness
A boarding school for the deaf and dumb in Kiev's suburbs. The police come to make inquiries and single out a boy. The real-time interrogation which follows is tense and ruthless. Director Slaboshpytskiy is developing a feature film project about the same school and receives financing from the Hubert Bals Fund for this purpose.