Dawn
Dawn portrays a lily-white Russian family in radiant shades of white that are only disturbed by the almost transparent pinkish colour of the protagonists' skin. Olaf created an almost suffocating atmosphere and an extreme degree of artificiality, in which the characters are hiding behind a façade of suppressed emotions.