She is old now, almost blind and all she has left are memories. The sweet thoughts of her first love Borya, the smell of the hay, the parties, her wedding. But also the suffering: the eight years imprisoned under the Stalin regime, only to be deported to Siberia. A colourful life in stories, old photographs and songs, still vivid in her memory. Does it mean the end of a generation?