Birth of a Nation
At a military academy school in Moscow (the only one of its kind in the world), girls aged 11 to 17 are trained to be ideal citizens. They learn to sew, march, cook, sing, shoot, use make-up and plan military actions. They are trained not just to be ideal patriots, but also ideal women.