Beijing Double Happiness
Double Happiness, shuangxi, is a ligature of two Chinese characters (xi, 'joy') associated with weddings and mutual love. And the film itself was shot by two lovers over 10 days in Beijing. ranElettriKe is a Rome-based collective, mining the edge between experimental film and visual art.