Angela
Excellent actor Manuel Vallade (from Sébastien Betbeder's films) plays a young teacher who has everything on track with a job, a girlfriend and an apartment. His drug addict ex turns up and disrupts things for him. He is fascinated and gets sucked in. Impressive Swiss student film.