Aliki
An encounter with a flamingo at an ancient salt lake in Cyprus. For centuries, Cyprus has seen the arrival of visitors and invaders. Today a visiting man sings: Pharmacist, oh pharmacist / I want medicine for myself / My heart, my heart, my heart is beating like this / My heart is afflicted because of you.