Alexanderplatz
BLESS is a French/German brand that strays from the beaten track in its presentation of fashion . Alexanderplatz was commissioned by the Berlin Biennale in 1999. Alongside a recording of Alexanderplatz where all the passers-by surreptitiously wear BLESS, the short film also provides a beautiful portrait of Berlin in the 1990s.