9/11 marked the start of the 21st century. Asselberghs wonders: why start with such a destructive image? Why not pick 15 February 2003, the day on which 30 million people demonstrated against the USA's decision to start a 'preventive' war in Iraq? Somewhere between poetry and politics, he invites us to contemplate the effect of media images on society and to imagine the opportunities provided by an alternative media landscape.