Woman on Fire Looks for Water
The young Ah Fei lives in a small fishing village, where he catches and sells frogs. His bachelor father Ah Kau is a fisherman. The old man sees his death approaching and goes looking in a nearby village for a woman who was his great love, but whom he did not marry back then. His son is in love with a girl who only wants a relationship if he earns more.