Unforgettable Memory
'This is a memory of 1989, the year when I almost got killed. Twenty years have passed. Beloved ones have dried up their tears. Glorious as forever on this first street of China, silence prevails. Silence, forgetting and deliberate covering, people’s memory turns into a vacuum.' (Liu Wei)