Touring Holland by Bicycle
A typical Dutch tableau. Cycling rapidly through the living room, De Nooijer gives a wink of the eye to film master Frans Zwartjes. This film was the start of a long-lasting collaboration between film maker Paul de Nooijer and American graphic designer Jerry Musser.