Tickets
A woman moves from China to Singapore in the hope of starting a career as an actress. For now she doesn't make it any further than selling tickets in an old cinema. It's a good place to dream about a life as a film star. Here, the film maker makes her dreams come true. Screened before To Walk Beside You.