The Three Ravens
Using vintage soap-opera organ music, sitcom re-enactments and spy-cam footage, Abate creates a vision of his Grandmother's passing. A trio of stuffed bunny-rabbits and the film maker himself play ravens cackling in the dark about murder and birthdays.