Sundown
A thirteen-year-old lives with his grandparents. He finds it hard to accept that his grandfather has Alzheimer’s. When an experiment with a stray cat gets out of hand, he realises how delicate his grandfather’s condition is. Charming rite of passage, shot on Super-16.