Slice
In Thailand, a serial killer is behind several gruesome finds. Dead bodies are cut in pieces and found without genitals in red suitcases. Apart from the way in which the victims are found, there are few similarities between these mysterious cases. Inspector ‘Papa Chin’ does not manage to trace the culprit and asks Tai, a former hitman, for help. If Tai manages to find the brutal killer within 15 days, he will be a free man, promises Chin. Then he will finally be able to embrace his lover Noi again. For his quest, Tai returns to his birthplace, because he suspects that someone from his past knows more about the gruesome murders.