Safari Obscura
A trance-inducing kaleidoscopic journey through myriad secret African landscapes of every kind, informed by an all embracing animism. The material has been treated to innumerable permutations - collage, cutting, overlay, solarisation - in order to induce sensory overload. Or enlightenment.