Quadrangle
'In 1969, my family moved from Flatbush, Brooklyn to the suburbs of Long Island, in pursuit of the American Dream. When I was seven, my unhappily married, middle class parents met another couple at the beach club and began a four-way love affair.' (Amy Grappell)