Protect My Country
Japanese soldiers take a Chinese village. The reign of terror begins: babies get bayoneted, the elderly crucified, men pressed into the enemy army. A classic piece of anti-Japanese agitation shown from a print fragment that ends at the moment when the tide starts to turn for the oppressed.