Pour le meilleur et pour l'oignon!
In Galmi, Salamatou has been waiting for her wedding for two years and her future in-laws urge her onion-farming father, Yaro, to decide. The wedding will take place at the harvest. Yaro is aware that he has to produce more and sell at a higher price to make this a reality.