Over the Bones
Intriguing double portrait of two opposites: an articulate German truck driver and a singer (the stunning Lola Olafisoye of the band Spektrum). In a combination of fiction and documentary, their lives move together until they have a dramatic encounter by a swimming pool. That has major consequences for both of them: he finds his voice, she loses hers. A beautifully designed ode to the human ability to adapt and the beauty of chance.