In Mudanza, we watch as the family house of the Spanish poet Federico García Lorca in Granada is emptied. All the objects, paintings and items of furniture are meticulously packed and removed from the rooms. In the ensuing silence, the rooms are slowly investigated by the camera and the absence of the linking factor, a person, artist and collector, becomes tangible. More than 70 years after his death, the definitive division of mind and body is complete.