Mr. Sakurai at a Ticket Counter
Mr. Sakurai at a Ticket Counter has a clear 8mm aesthetic and spontaneity. An experimental mini road movie stressing the 'movie', because it regularly stops for short camera exercises. With a single-frame technique, architectural objects are 'scanned' in space.