March 14 2009, Hong Kong Coliseum
A moment of contemplation in Hong Kong, in a spectacular empty concert hall where the Chinese-Malaysian star singer Fish Leong shares her deeper thoughts on a pan-Asian tour. Each show follows a fixed pattern, but every city, and thus every nation, has its own unique sound.