Luigi indelicato
In Sicily, the Mafia clan of furniture maker Luigi's brother-in-law puts the screws on him. At a purely human level, his impossible situation emerges, without drama, as part of everyday life. Restrained, realistic Mafia film is the Urso brothers' fiction debut. Screened before Down Terrace.