Lost Paradise in Tokyo
Where can the unconventional trio who meet each other in an apartment in Tokyo find happiness? On a tropical island they dream of, or just with each other? After the funeral of his father, Mikio is left to take care of his elder, mentally handicapped brother. It pains him to have to lock him up sometimes, but Mikio is nice enough to order a call girl for him occasionally as well. As a result, they receive a visit from Marin, a cheerful and lively girl who hopes to make it as a singer in the hip underground scene of Tokyo.
From that moment on, anything is possible in Shiraishi Kazuya's directing debut, a candid tragicomedy filled with touching details. We even get to see a documentary film maker with a professional interest in handicapped sex. Through perverse twists, whimsical turns and the revelation of a tragedy from the past, this laconic low-budget film acquires an unexpected emotional profundity.