Little Red Hoodie
Modern, bizarre version of Little Red Riding Hood. Precocious girl takes a TV set to her grandmother’s. After a strange meeting on the way and a stop at the DVD store, she decides to let her friend go in. Disquieting, with chillingly fine acting by the two girls. Screened before Trash Humpers.