Les techniciens nos cousins
The theme of mosquitoes and malaria might seem a tad 'easy' for a documentary, but Moussa Toure approaches his subject with humour, derision and, what's more, he uses it to conceal another set of issues, judo style. Toure is out to sting our complacency.