Hotel Atlantico
This film version of a book based on the novel by João Gilberto Noll is both exciting and hilarious - and larded with dashes of action, drama and romance. It's the third film by Suzana Amaral in 23 years and is characterised by atmospheric images and a pleasant kind of absurdity.