Fair Trade
Leslie Supnet makes drawings and animations reminiscent of Martha Colburn’s early work. A young woman (in a Sonic Youth T-shirt) tries to leave her old life behind, but gets entangled in traumatic nostalgia. The solution seems to lie in the spiritual sphere.