Expectations
Director Mahamat-Saleh Haroun reunites with actor Youssouf Djaoro from his film Daratt. The film follows Moussa, a man attempting to cross the desert to escape his debts, only to return to his village defeated and dejected. Haroun captures an incredible vista of deep mourning.