Environmental Tour of the Bristol Channel
Graeme Hogg toured the entire coastal contour of the Bristol Channel with a sound system, a table full of electronic gear, a tape recorder and a petrol generator. The journey was a search to connect with the sea landscape both acoustically and psycho-geographically and to explore the possibilities of how the coast could act as a formal influence on the production of music.