Do It Again
In order to beat his midlife crisis, the passionate rock journalist Geoff Edgers decides to go after his dream: to bring back together the British band The Kinks. The group led by Ray Davies had its greatest hits - Lola, You Really Got Me - in the 1960s and 1970s. Egos and quarrels between Ray Davies and the other band members, including his younger brother Dave, finally put an end to the band.
Edgers invested countless phone calls and hundreds of e-mails before he realised that it was all rather more complex than he first thought in his boundless enthusiasm. It looks like it'll be a mission impossible. Edgers talks to and makes music with Sting, the actress and singer Zooey Deschanel, REM’s Peter Buck, Paul Weller, Robyn Hitchcock and former Kinks manager Clive Davis. With beautiful archive footage and unique recordings of Ray Davies at a Kinks fan day.