CTRL ALT ESCape from Rotterdam
Currently on the editing table, CTRL ALT ESCape from Rotterdam is a feature-length Super-8 WORM.movie, scheduled for release in January 2011. With its main constituent and inspiration being a few thousand litres of freshly boiled fake blood, CTRL ALT ESCape was lovingly formed from an Autumn 2009 workshop on the making of budget DIY feature films.