Butterflies Have No Memories
Longer version of a short film originally made for the Jeonju Festival in Korea. The story is set in a remote spot in the Philippines. The economic crisis has taken over and a group of men doesn't do much apart from drink. Until an enchanting Canadian woman arrives.