Arena
Young man from Lisbon is under house arrest in his flat and spends the time tattooing. A couple of neighbourhood kids torment him. While the sun reaches its zenith, thoughts dissolve. Superior, unemphatic fiction won a Golden Palm at Cannes in 2009.