Appunti sul lavoro a Napoli
Excerpt from a longer mixed-media film currently being made on working conditions in the region of Naples. The first part consists of three short animations about, successively, workers in the port of Naples, Napolitan emigrants and Fiat workers. These shorts will be accompanied by a live reading. The second part consists of more traditional interviews. An unconventional project for an uneasy subject.