Anna Blume
Absurdist animation in red, black and white, based on the poem An Anna Blume by the famous Dadaist Kurt Schwitters (1887-1948). A vivid, imaginative ode to love. 'Ich liebe Dir! Du, Deiner, Dich Dir, ich Dir, Du mir, ----- wir?' Screened before Pepperminta.