An Insane Portrait
Josée Andrei was born in Corsica, lived in Belgium and California. Painter, photographer, tarot card reader, with master's degrees in psychology and contemporary literature. She was blind from birth, eccentric and exceptional. This is an excerpt from an unusual, sensual and wild film portrait which is currently being completed.