Urban Screens Melbourne (Selection)
USM 08 is an international conference and exhibition exploring the possibilities of urban screens and various cultural content. The film programme includes specific night and morning artistic screenings, considering the issue of light and sound pollution, as well as self-reflective films about screens. This selection includes, amongst others: Eden by Rob Kennedy & Jess Worrall and Mediaspree versenken by Pappsatt. Programme input by Mirjam Struppek.