Tilt
'Tilt' is an obsolete term from the analogue era that indicates the boundary of acceptable behaviour. A boundary that is still being sought up and transgressed in the electronic videos by Roisz. Her improvisations with various sound artists keep leading to a strenuous interweaving of picture and sound.